środa, 26 września 2018

Rozczarowany jestem.


Zaraz wyjaśnię dlaczego, ale najpierw inne wyjaśnienie. Czas na ostrą jazdę w temacie wyborów, a to dlatego, że zaczynają się powoli pojawiać materiały, tak w prasie lokalnej jak i w internecie, jeśli to co kandydaci przedstawiają można nazwać wyborczymi materiałami. Na początek moja opinia i to tytułowe rozczarowanie wywiadem którego udzielił Gazecie Orzeskiej jeden z gigantów PiS wicestarosta Marek Szafraniec. Tytuł "Powiat Mikołowski dla Orzesza", ja dam inny "Jak jeden z mających w przeszłości największe zasługi dla rozwoju samorządności Orzeszanin o Orzeszu pamiętać przestał" Niestety ten wywiad to jedynie potwierdza. Pan wicestarosta broni się w nim do pytania nr 4 o remont ul Żorskiej, później o Orzeszu, a tym bardziej dla Orzesza już właściwie nie ma nic, oprócz hasła dajemy kasę na sport i przekazaliśmy wam stadion. Na zadane pytanie Co mieszkańcy Orzesza zawdzięczają powiatowi? odpowiedź padła, że drogi, ale przecież bardzo dobrze Pan wice. wie, że Orzesze to nie tylko drogi które wszyscy od 4 lat na całego remontują, tylko efektów tych remontów jakoś nie widać. Teraz moje pytania jeśli Pan pozwoli: To już ludzi których wybraliśmy do Rady Powiatu rozliczenie (sprawozdanie z działalności) nie obowiązuje? Głosowałem na Pana, chcę wiedzieć czy było warto i to bez ściemy typu blaski. Nie interesuje mnie co się działo w powiecie, interesuje mnie odpowiedź na jedno pytanie: co dla Orzesza zrobił Pan osobiście, inaczej: ile na rzecz Orzesza zostało załatwionych spraw z Pańskiej inicjatywy? Ja sobie też zadaję pytanie: dlaczego mam znowu Panu zaufać i zagłosować na Pana?, o tyle ważne to pytanie, że po tych kilku latach obserwacji wychodzi mi, że bardziej na sercu leżą Panu sprawy Mikołowa. Tym razem gładkie hasła nie wystarczą, konkrety proszę. Tyle o wywiadzie. Co do całego ugrupowania które Pan w Orzeszu wystawił, są to w polityce, nawet tej lokalnej tzw. "nowe twarze". Nie wierzę, że są w stanie powalczyć o cokolwiek, a zwłaszcza o pieniądze z programów ogólnopolskich. Mija się Pan z prawdą pisząc na fb, że "Nasi kandydaci jako radni najlepiej zrealizują program PiS". Tylko z szacunku dla Pana przeszłości, nie przedstawiam niektórych z nich indywidualnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Katastrofa budowlana w Jaśkowicach, na razie winny Covid 19.

Potwierdziło się to co w Jaśkowicach było publiczną tajemnicą od dawna. Podczas rozbudowy SP 4, czy jak kto woli budowy przedszkola doszło w...