piątek, 21 września 2018

Ku chwale Orzesza i Ojczyzny! Panie Burmistrzu.


Kupując "Gazetę Orzeską" której jestem namiętnym czytelnikiem, wypadła mi broszura "Podsumowanie Kadencji Burmistrza ...." Co do podsumowania będę się odnosił jeszcze nie raz, ale na ostatniej stronie tej broszury jest program działania (stare hasło też moje oko zauważyło). I oczy przetarłem z wrażenia. Wiesz dlaczego szanowny czytelniku? Kiedyś w jednym z moich wpisów na blogu zaproponowałem chyba jako pierwszy w Orzeszu BUDOWĘ HALI SPORTOWEJ. A tu w programie burmistrza w dziale Sport, Kultura – Budowa ogólnodostępnej hali sportowo-widowiskowej, czujecie to!. O prawa do pomysłu się nie upominam, podziękowań też się nie spodziewam, ostatecznie ludzie w Orzeszu wiedzą, że jak to się mówi: nie jesteśmy sobie przeznaczeni. Tylko kurcze!, przy tych wszystkich pomysłach burmistrza jakie oglądaliśmy przez te 4 lata, teraz jak tak patrzę na nasz orzeski rynek w trakcie porządkowania oczywiście, to nie wiem czy nie poprosić o wykreślenie. No bo , jak ja będę wyglądał jako pomysłodawca, jak zamiast hali, np budka z piwem powstanie.

1 komentarz:

  1. Witam. Pamiętam, że pomysł wybudowania w Orzeszu hali widowiskowo-sportowej pojawił się dużo wcześniej zanim światło dzienne (a raczej Internet) ujrzał blog anonimowego Stańczyka. Chyba że Stańczyk ów to osoba wiekowa i pamięta wspaniałe mecze orzeskich szczypiornistów, dla których hala ta miała być między innymi budowana.:-) Myślę, że przypisywanie sobie bycia pomysłodawcą to naprawdę grupa przesada.
    I jeszcze jedno-nie przeszkadza mi porządkowanie orzeskiego rynku. I wielu mieszkańcom Orzesza również. Jeśli ma być piękniej, niech jest. Kiedykolwiek, jakkolwiek i z kimkolwiek. Królowa Bona :-)

    OdpowiedzUsuń

Katastrofa budowlana w Jaśkowicach, na razie winny Covid 19.

Potwierdziło się to co w Jaśkowicach było publiczną tajemnicą od dawna. Podczas rozbudowy SP 4, czy jak kto woli budowy przedszkola doszło w...